Moikkelis koikkelis rakkaat lukijani! ^^

Joulukuu alkoi lokoisasti ja kävin tässä tänään "viimeisen kerran" koulussa :)
Nyt siis enää kokeet ja ohi on, kunnes sitten Kiinassa taas tutustun koulunkäynnin saloihin. Ja tietty jatkuuhan minulla koulu sitten syksyllä -08, mutta !
Kävinpä tuossa tulomatkalla vakoilemassa Suomalaisesta millainen Madventuresin reissuopas on, ja perun saman tein puheeni siitä etten halua mitään joululahjaksi :D
Oli nimittäin JUURI sellainen mitä minä tarvitsen, minähän olen nimittäin ihan perustallaaja enkä tiedä mistään yhtään mitään. Täydellistä dummiestietoa siis :D Pakko saada!!! (kyllä, myönnän että olen länsimaalainen materialistinen kakka, mutta onhan siitä oikeasti Hyötyäkin! ^^<3:)(: )
Kohta varmaan painaa kirjat enemmän laukussa kuin muut tavarat yhteensä, mukaan kun lähtee 2 Kiinaopasta ja sitten tuo opus, kaikki sellaisia lakikirjojen painoisia opuksia. (no ei nyt sentään :D) Mutta tiiliskivi käy aika hyvin esimerkiksi.

Olen tässä katsellut The Joulukalenteria, ja suosittelen muillekin. Tuon laadukkaampaa sarjaa saa hakea ^^
Pitää tehdä siitä samanlainen jouluperinne kuin Yksin kotona leffoista (1&2) ne on niin joulumielen tuovia että iih <3

Joo, nyt on tämmöinen hieman ylipirteä ja innostunut olo taas kaikesta, kiitettäköön hyviä yöunia ja viimeistä koulupäivää. Voi että se on mahtava se kirja, siinä oli kerrottu jopa lähtöselvityksistä ja semmoisista, kun en minä ole lentänytkään koskaan niin kyllä tulee info tarpeeseen :)

Hyvää joulukuuta vain, ja laittelen taas jossakin vaiheessa juttua tänne.

ps. Juttelin kouluni kv-ihmisen kanssa, lupasi ottaa yhteyttä Kiinan kouluun että sieltä alkaisi niitä dokumentteja tipahtelemaan pikkuhiljaa (tulee KIIRE!) JA, 12.12 on kokous jossa käsitellään stipendiasiat vuodelle 2008 ja sen jälkeen pitäisi tipahtaa rahat tilille. Jee, pääsee hommaamaan ne viimeiset tarvittavat tavarat. :)
Tammikuussa sitten viimeinen Twinrix rokote, pitää muistaa käydä ottamassa!