No hei, täällä ollaan taas (:

Netti saatiin sitten "viimein" torstaina toimimaan uudella asunnolla ja siitä on nyt pari päivää voinut nautiskella.
Seuraavaa on tapahtunut, elukat on luovutettu hoitajilleen ja fiilikset on matkaa kohtaan vähän sekavat. Vähän ikävä pikkuisia lemmikejä kohtaan, mutta onhan tässä seuraavien päivien aikana kyllä paljon tekemistäkin.

Moi muuten vanhemmille! Tästä eteenpäin voi olla järkevää lukea tätä blogia, ei tuolla aikaisemmin ole tapahtunut mitään ihmeellistä :D (ps.annoin muuten osoitteen väärin, ne oli // viivoja eikä \\)

Kävi muuten todella hienosti tuossa edellisellä viikolla. Kiinalainen kaveri alkoi mesessä kyselemään kaikkea aikataulustani. Milloin lento on, mikä lento, mitä aion tehdä Kiinassa ekoina päivinä jne. Niin hän kun on menossa helmikuussa Kiinaan spring festivalin vuoksi kuukaudeksi perheensä luo, koko helmikuuksi siis, niin hän päätti lähteä sinne samaan aikaan minun kanssani! Tosi hieno juttu, tämä helpottaa matkastressiä jo huimasti. Nyt kun tuntuu siltä että kun on tuollainen matkustuksen konkari mukana niin minun ei newbienä tarvitse huolehtia niin paljon siitä miten asiat hoidetaan :) (matkustuksen konkari on siis tyttö, jos termi kuulosti kovin miehiseltä korvaanne :D)
Lähdetään lauantaina sitten samalla bussilla lentoasemalle ja mennään samalla koneella Kiinaan. ^^ Tarjosipa jo apuaan jo paikan päälle, että voisi kierrättää minua kaupungissa ja voisin vierailla hänen perheensä luona ^^
On se hienoa kun on kavereita! ♥

Ja sitten vähemmän positiivista uutista. Eli kohdekoululta oli tullut s-postia.. Eli he ovat siellä lomalla, kun tulen Kiinaan, ja loma jatkuu 18.2 saakka. Ehdottivat, että tulisin 18.2 jälkeen ja ilmoitan nyt "uudestaan" päivän milloin olen tulossa.
Tarkoitus on kyllä mennä Kiinaan 3.2, riippumatta siitä onko koulu auki vai ei. Pitää kysyä tältä kaverilta joka lähtee mukaan, auttaisiko hän minua majoituksen ja alkuhommien kanssa. Laitoin siis koululle nyt s-postia ja kysyin, onko minulla siellä asuntoa laisinkaan vai varaudunko hotelliasumiseen?
Odotellaan nyt koululta vastausta ja pitää kysyä tältä kaverilta apua, toivottavasti hän jaksaisi autella minua (:

No, eipä tässä nyt kamalasti muuta. Ensi kertaan :)