Hei, kiitos ahkerille lukijoille ^^ Oli tullut pari kommenttia lisää, mistä olen todella iloinen. Vielä on ihmisiä kommentoimatta, joten tulkaahan esiin sieltä päätteidenne takaa! :) Varsinkin Te joille olen osoitteen antanut, tunnistautukaa. Muistakaa uhkaukseni hilsehtivästä sorkkajalasta ^^

Jännittää ihan hervottomasti. Ruoka ei ole oikein maistunut, mutta syönpä tässä nyt pahvin makuista puuroani, jos se vaikka vähän auttaa vatsaa jännityksen siedossa.

Kaveri keksi eilen miksi olen ollut viime aikoina koko ajan kipeänä, syynä voi olla ihan silkka stressi. Oli huojentavaa kuulla tuo, koska pelkäsin jo että minulla on ties mikä immunikato :D

Kamalia uutisia kyllä tuolla Kiinassa, aika rankkaa että lumimyrskyt voi sekoittaa kaupungit noin pahasti :/ Toivottavasti nyt kuitenkin leppyisi tuo sää sielläpäin, iltalehdestä vilkaisin kuvia ja näytti kyllä ikävältä.

Pahoittelen eilisen postauksen purnaustani, toivottavasti kukaan ei loukkaantunut nykytaidetta ja marimekkoa imartelevista mielipiteistäni ^^

Mitäs muuta, joo. Matkalaukun pakkaus oli aivan uskomattoman vaikeaa! Siis, minä kuvittelin ettei minulla tule mitään vaikeuksia niiden tavaroiden kanssa. Että varmasti ei kyllä painorajat mene lähellekään minun tavaroideni kanssa. No, toisin kävi. Sitä piti vaihdella tavaraa matkalaukusta käsimatkatavaroihin, päinvastoin, miettiä voisiko Sittenkin jättää jotain pois. Kamalaa :o
Nyt on sitten matkalaukku 19,4kg ja käsimatkatavarat viime mittauksella 7,5kg.. (Rajat 20kg ja 8kg :D)
Lentokentällä sitten nähdään paljonko vaaka heittää meilläpäin.

Puolustukseni sanottakoon, että minulla on matkalaukussa 1/3 viemisiä, ja pelkästään yksi viemiskassi painoi 3kg. Matkalaukku itsessään sen 6kg. Puhumattakaan sitten niistä mukeista.. Nii.

Jännittää ihan pirusti, ja mainitsenpa nyt tässä, että pelkään lentämistä :p (en ole kyllä ikinä lentänyt, mutta muistan hyvin myrskyisen matkan laivalla Tallinnasta Helsinkiin. Majoittauduin 8(?) kerrokseen varauloskäynnin viereen ja kertasin ensimmäiset pari tuntia pelastusohjeita uloskäynnin viereisestä nurkasta .. :D Veljet ja avokki muistaa kyllä tapauksen hyvin, ja olenpa saanut kuullakin siitä jälkikäteen :)

Huh. No, kohtahan se on mentävä. 11.30 lähtee linja-auto Helsinkiin.  Iiks. Wish me luck.