Päivän myöhässä, mutta ajatus on tärkein ♥

Sairaana yhä, katsellaan josko sitä joskus paranisi että voi sairastua taas viikon päästä uudestaan! (:
Hiphei ja hurraa :) *positiivista* :D
Joo, tänään taitaa tulla aika positiivinen bloggaus :D Alkaa vain kyllästyttää tämä ainainen sairastelu. Ei auta vitamiinit kyllä yhtään.

Huomenna on lähtö ja olen itseasiassa aika innoissani siitä, että pääsen täältä hostellilta pois. Jotenkin tuntuu liian "yleiseltä" paikalta asua monta viikkoa. Jotenkin minua häiritsee se, että hostellin henkilökunta alkaa "tuntea" minut ja varsinkin rutiinini netin käytön suhteen.
Vähän jännittää millainen asumus minulla on Tianjinissa, ja millainen henkilö tämä herra Zhao on joka minut täältä noutaa huomenna.
Sitten pääsee miettimään mitä kaikkea pitää hankkia asumukseen, ja tutkimaan vähän Tianjinia tarkemmin, kunhan ei nyt sitten koko ensi viikkoakin ole sairaana.

Aika vähän olen loppujen lopuksi päässyt tutkimaan Beijingiä. Kuvittelisi että kahdessa viikossa sitä ehtii vaikka mitä, mutta todellisuudessa olen ollut tuolla "ulkona" vain kolmena päivänä. Tietty sairaus on syy, mutta kyllähän se silti vähän pännii.

Jospa huomenna sitten paremmalla mielialalla uusi bloggaus. Paljoa ei tapahtu kun istuskelee vain huoneessa ja yrittää parantua. :)