Hei hei hei, minä meen ja sinä jäät,
Hei hei hei voiko kuolla ikävään?
Sulla jatkuu elämä siellä,
Ja minäkin olen tällä tiellä

Sinä olet niin kaukana, toisessa maassa,
Se repii mieleni,
Sinä olet niin kaukana,
Vaikka sata vuotta, mä odotan sinua
Heiheihei, heikko on tunteellisen mieli
Ei en oo, vaikka väitetäänkin, en oo pelkkä heili
Me nähdä nyt ei lainkaan, ei pilata hetkiämme ikävällä
Hei, hei, hei

Sinä olet niin kaukana, toisessa maassa, se repii mieleni
Sinä olet niin kaukana, vaikka sata vuotta mä odotan sinua
Sinä olet niin kaukana, toisessa maassa,
Sinä olet niin kaukana, minä voin odottaa sinua, vaikka sata vuotta,
Tässä idän maassa

Älä sano että tunnet, ikävää minuun,
Saatat tarkoittaa sitä,
Älä sano että tunnet, ikävää minuun,
Saatat tarkoittaa sitä
Sinä olet niin kaukana, toisessa maassa, se repii mieleni
Sinä olet niin kaukana, vaikka sata vuotta, mä odotan sinua
Vaikka sata vuotta tässä idän maassa

Montako elämää meillä on vielä jäljellä, niin
Menen vaan sinä jäät,
Menen vaan,
En pysty selittämään,
Kuitenkin jossain on maa, jossa sinua odotetaan,
Montako elämää, meillä on vielä jäljellä

Hei, menen vaan sinä jäät,
Menen vaan sinä jäät,
Menen vaan, sinä jäät.